woensdag 9 maart 2011
Nieuwe 'probeersels'
Aangezien ik via de normale weg nog steeds geen fotoos kan plaatsen,
heb ik het via kopieren en plakken gedaan,helaas komen ze dan niet in
mijn labels terecht.....
Groetjes
Marjo
dinsdag 8 maart 2011
Problemen op de blog
Zijn er nog mensen die problemen hebben om fotoos om de blog te zetten ? Ik ben al meer dan een uur
bezig en de blog wil de fotoos helaas niet toevoegen...iemand een optie ?
Groetjes
Marjo
bezig en de blog wil de fotoos helaas niet toevoegen...iemand een optie ?
Groetjes
Marjo
vrijdag 4 maart 2011
Patroon 'mislukte' bloem....
Op vraag hier het patroontje van de 'mislukte' bloem...
* 6 lossen, sluiten met een hv tot ring
* 4 lossen (= 1 stk en 1 losse)
dan stk en 1 losse, 12x herhalen
* 5 lossen (= 1 stk en 2 lossen)
dan stk en 2 lossen, 12x herhalen
dus je hebt 12 stokjes met lossen ertussen
je gaat nu werken rond de 2 lossen van de vrg toer
* halve vaste, 8 stkjes,halve vaste rond de 2 losseb van de vorige toer
en zo rond alle 2 lossen van de vorige toer, je hebt dan 12 boogjes,die een beetje
over elkaar heen gaan....
Als er iets niet duidelijk is, laat het gerust weten
Marjo
* 6 lossen, sluiten met een hv tot ring
* 4 lossen (= 1 stk en 1 losse)
dan stk en 1 losse, 12x herhalen
* 5 lossen (= 1 stk en 2 lossen)
dan stk en 2 lossen, 12x herhalen
dus je hebt 12 stokjes met lossen ertussen
je gaat nu werken rond de 2 lossen van de vrg toer
* halve vaste, 8 stkjes,halve vaste rond de 2 losseb van de vorige toer
en zo rond alle 2 lossen van de vorige toer, je hebt dan 12 boogjes,die een beetje
over elkaar heen gaan....
Als er iets niet duidelijk is, laat het gerust weten
Marjo
Nog bloemen
De laatste foto (de bloem met de witte rand) deed mijn echtgenoot denken aan een doorgesneden
kiwi...!?
Bloemen
Gisteravond weer wat patroontjes aan het uitproberen, en het zoals ik wilde, en kwam ik
per ongeluk bij bovenstaand 'probeersel' uit....ik vond ze wel leuk geworden....eigenlijk door teveel
stokjes in het boogje te haken ...
Abonneren op:
Posts (Atom)