zaterdag 6 augustus 2011

Een nieuwe WIP....



14 opmerkingen:

  1. Ik heb je verhalen van afgelopen dagen gelezen en wat is het dan fijn voor je als je weer je hobby kan doen. En wat ziet het er mooi uit.

    Ik wens je heel veel sterkte!
    Groetjes,
    Liane

    Ps. Leuk dat je meedoet met mijn Give Away!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marjo,
    oh it's beautiful work, very nice colour,
    hugs Crissi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er geweldig uit. Fijn dat je je zo goed voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn te lezen dat je je wat beter voelt!
    Het haken gaat precies goed vooruit! Kijk al uit naar het resultaat.
    Verzorg jezelf!! Veel sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zo fijn is om te horen dat je je weer even goed voelt ik las je ene bericht..en het volgende bericht stond er alweer met een wip en wat een wip. Heel leuk ziet die eruit. Maar het geeft aan dat je er weer even zin in hebt.

    Lieve groetjes - petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig patroon!
    Ik ben nieuw op je blog en ik las net je overige berichten.
    Ik wens je heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een beetje op een taart lijken en dat komt goed uit, want je hebt wat te vieren: dat je je vandaag goed voelt ;-)
    Ik ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat, het ziet er best ingewikkeld uit. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan wel raden wat het wordt (denk ik), maar het ziet er echt uit als een chocoladetaart met slagroom en kiwi hihi (als je nu maar niet de hele tijd aan zo'n taart gaat denken elke keer dat je je werkstuk ziet ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er gaaf uit! Wordt het een kussen of moet ik in spanning afwachten op het eind resultaat? Fijn dat je je goed voelt. Profiteer er maar van.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen