donderdag 8 december 2011

Nog 1x te gaan ...........


Jeetje wat zal ik blij zijn ....maar toch ga ik de 'buslotgenoten' en het verplegend personeel best wel missen hoor .....volgende week zal de 1e week zijn sinds 15 Maart dit jaar dat ik niet naar het ziekenhuis moet voor het een of ander .......wat zal ik een zee van tijd hebben .....wat ga ik haken...en ook weer opnieuw  naaien ....ik heb zoveel ideetjes om te gaan doen ....combinaties maken van haken en naaien samen ....dus vanaf volgende week gaat Luc de naaimachine naar beneden halen...want boven is het in mijn Cosy Corner wel veel te koud nu om te zitten...
Mijn Jan Eaton deken is bijna af...de sjaal voor dochterlief ook...en dan ga ik me storten in nieuwe WIP's ..............en al direkt een druk weekend voor de boeg ....morgenavond klein feestje,zaterdagavond uit eten met vrienden ....en zondagavond MARCO here we come !!!!!!!!!!!! jiehaaaaa................

Liefs
Marjo

16 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke vooruitzichten! En ach, wat is nu nog 1x? Die kom je ook nog wel door. Hopelijk ben je niet maandag meteen total-loss van al dat gefeest ;-) (en anders maar wel, als je maar lol hebt gehad)Veel plezier alvast!
    Ik kijk uit naar al je creatieve uitspattingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marjo,
    ich wünsche dir ein wunderschönes Wochenende mit all deinen Freunden
    liebe Grüße Crissi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat je nu weer tijd hebt om leuke dingen te doen. Zet 'm op morgen nog even en dan: genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, en ik mail nog dat die rust je goed zal doen maar ik zie nu dat je hele weekend al volgepland is, dat wordt maandag bankhangen en nagenieten ook lekker toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Genieten, genieten en genieten volgende week van alle heerlijke en fijne creaties die komen gaan ...
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt goed hoor .... nog een te gaan ... succes ermee ... en heeeeeeeel veeeeeel
    plezier bij Marco ..... groetss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier met de voorpret! Wat heerlijk dat het straks allemaal voorbij is en dat je de tijd weer zelf in kunt vullen.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk vooruitzicht dat je van die ziekenhuis verplichtingen af bent en alleen maar kan doen waar en wanneer jij er zin in hebt.

    Geniet van het weekend maar dat zal zeker lukken met al het leuks dat op het programma staat.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig Marjo! Nog maar 1 keertje en dan ben je er helemaal klaar mee!! Geniet lekker van het vooruitzicht en straks van de tijd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou joh, gelukkig nog ene x!!
    Wens je heel veel plezier bij Marco, en als je kan, ga je even met hem op de foto:))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg veel succes nog, Marjo! Die laatste loodjes... We leven mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk weekend heb je voor de boeg!

    Ik ben zo blij voor je! De laatste keer met het busje...

    Niet vergeten te zingen: We zijn er bijna, we zijn er bijna (maar dan alleen als je bijna thuis bent ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk dat je nog maar 1x heen hoeft en dan maar weer lekker freubelen en leuke dingen doen. Aan ideetjes ontbreekt het je niet geloof ik haha. Voor wat betreft je vraag over dat boek....er wordt niet uitgelegd hoe je voering in gehaakte werkjes naait (daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar). Wel leer je hoe je voering in genaaide etuitjes, tassen etc. naait. Ook leuk hoor ;-)

    Ik wens je een heel fijn weekend, geniet er lekker van!

    Liefs,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel fijn weekend toegewenst en ga je wel rustig aan beginnen met al je ideeen en WIPs..... groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vandaag de laatste keer! En dan heerlijk genieten van alle gezelligheid en feestjes. En natuurlijk heel veel plezier bij MARCO!!!!!
    Liefs, Liane

    BeantwoordenVerwijderen