maandag 5 december 2011

Nog 4 te gaan ...zonder hoofddoek .....


Vandaag voor de 1e keer zonder hoofddoek een stap gezet in de bewoonde,harde en lieve wereld...
toen ik aankwam vanmorgen in het ziekenhuis (voor het busje) zaten de andere 7 lotgenoten er al...de lieve schat van 80 jaar zag me en zei "ohhhhh zonder doekje, wat mooi" en begon spontaan in zijn handen te klappen....zooooo lief ....en toch voel(de) ik me wat onzeker ....en toen ik vanmiddag boodschappen ging doen in de plaatselijk A.l.d.i......ging het alarm af (neeeee ik had niets genomen zonder te betalen,het was al toen ik binnenkwam) en alle ogen op mij gericht gatverrrrr....maar toen ik aan de kassa stond kon er iemand zijn ogen niet afhouden van mijn 'koppeke' ( en niet omdat hij het mooi vond, dat zag ik aan zijn blik :-)....en ineens voelde me ik weer zeer onwennig zonder het 'vertrouwde' doekje ...
Maar ik wil het doekje niet meer dragen ..;want het jeukt....het jeukt hard...en dat komt omdat mijn zachte haartjes tegen het doekje beginnen te drukken en dat geeft jeuk.....dus koud of niet koud....ik ga voortaan door het leven ZONDER het doekje ......

Liefs
Marjo

16 opmerkingen:

  1. pfff!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik tel mee af !!!!!!!!!
    en niks van aantrekken zenne, die blikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel moedig van je meid! gewoon doen! en laat ze maar staren, moet zijn dat je interessant genoeg bent om naar te kijken (dat zeg ik tegen mijn dochter ook als we worden nagekeken omdat zij een bruintje is)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. YEAH!!!!!! Applaus!!!!!! Heel moedig van je! Gewoon lekker blijven doen, went vanzelf wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Go Marjo!!! Hartstikke goed van jou en jij kunt met trots met je kale bolletje rondlopen na alles wat jij al hebt overwonnen, bravo je bent een KANJER!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb ik toch een bewondering voor je. Je doet het toch allemaal maar weer! Ik vind het echt geweldig. Nog vier dagen te gaan: stel je voor, niet eens meer een hele week. Zet hem op en laat je haartjes maar wapperen in de wind.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. YOU GO GIRL!! En van eventuele starende blikken...niks van aantrekken, gewoon terug staren! Vind je een KANJER ♥

    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed zo !! Maar met die wind van vandaag, is dat toch niet een beetje koud aan het koppie ?!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weet je dat ik een krop in de keel krijg bij het lezen van je post... zoiets maakt me stil!
    Ik bewonder je!!!!!
    Groetjes Sofie, fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn voor je dat je lekker je doekje niet meer op hoeft. En laat ze dan maar kijken. Het vervelende is dat je nooit weet wat mensen denken. Misschien valt het ook allemaal wel mee en kijken ze omdat ze bewondering voor je hebben. Proberen maar het beste van mensen te denken, al is dat soms moeilijk.
    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik sluit me helemaal aan bij de vorige reacties.
    Petje af voor jou met je doekje af. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is aftellen! Sterkte nog de komende dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog maar 4 te gaan, wat goed!
    veel liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marjo, weer een overwinning!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat goed van je!

    Laat ze maar lekker kijken. Ik denk dat ze gewoon benieuwd zijn wat voor haar je krijgt... Worden het krullen, of wordt het steil?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het gewoon super stoer dat je het toch gewoon doet. Ik kan me voorstellen hoe je voelt dat er gekeken wordt. Laat die mensen maar denken hoor. Jij hebt al heel wat overwonnen. Topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal goed. Ik vond dat in het begin ook heel eng maar zo vrij zonder doek of mutsje. En laat de mensen maar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen