maandag 23 april 2012

De vriendinnen van Whisper ......met gehaakte hoofddoek!

15 opmerkingen:

  1. Gelukkig ben jij kennelijk niet de enige "gek" (je weet wel wie het zegt hè ;-) ) die haar hondje van alles op het koppie doet :p
    Hoe was je verjaardagsfeestje? Hopelijk heb je heerlijk genoten, daar heb je nu eens goed recht op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, grappig!
    Ik ben een tijdje niet in blogland geweest, dus heb een hoop gemist. Daarom wil ik je alsnog feliciteren met je verjaardag en je veel sterkte wensen bij de komende operatie(s?) en de nasleep daarvan.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha,ha, het zou ook zomaar de harem van Whisper kunnen wezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjo, ik had nog geen reactie bij je bericht van gisteren/eergisteren achter gelaten, dus bij deze nog even. Heftige beslissingen zijn dat om te nemen, maar we hopen natuurlijk allemaal dat je daarmee voorgoed van die nare ziekte verlost bent. Ik wens je dan ook heel veel sterkte en een een goed herstel toe.
    Ik vind je superdapper en ben ook erg blij dat je je humor niet verloren bent. Dat (en je familie) helpt je er doorheen en houdt je op de been.
    Fijne week en groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat zijn ze schattig met die hoofddoekjes. Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi, ik snap dat het allemaal vriendinnen zijn van Whisper. Tussen al die droppies valt gewoon niet te kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whahahahahhahaha!

    Whisper heeft gewoon 'n hele harem hondendames! Goed voor mekaar Whisper!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. :)) Ze zijn geweldig, de dames!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen