woensdag 18 april 2012

Let's have a party .....


Ja hoor we gaan mijn verjaardag vieren ....as zaterdagavond party ...jiehaaaaa gezellig, kijk er naar uit ....

Ben weer helemaal opgeknapt....(as vrijdag nog een afspraak in het ziekenhuis,maar dat mag de pret voor zaterdag niet drukken !!)

De give away bij 200 volgers hé.....(nog 9 volgers te gaan)

En vandaag kreeg ik bij de post een superlieve kaart en zelfgemaakt hart van Gerd@ van http://lekkercreabezig.blogspot.com/  héél erg  bedankt Gerd@....ben er héél blij mee ....

Liefs
Marjo

6 opmerkingen:

  1. Wat een fijn vooruitzicht dat je je verjaardag nog gaat vieren. Je moet elke gelegenheid tot vieren aanpakken toch! Fijn dat je ook weer helemaal beter bent.

    Alvast een hele fijne zaterdag avond gewenst.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt een stuk beter! Fijn dat je weer opgeknapt bent. Ik wens je alvast heel veel plezier zaterdag!

    (jammer dat je zo ver woont :p )
    Veel succes vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier komt dan eindelijk mijn felicitatie, ik was er even niet ;)

    Lieve Marjo, (nog) ontzettend gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een fijn feestje van, maar ik heb ergens het vermoeden dat dat wel gaat lukken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè... fijn dat je weer opgeknapt bent, lekker feesten nu dus. Have Fun en geniet ervan. Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om weer een feestje in het vooruitzicht te hebben (of eigenlijk twee, als ik de bijna 200 volgers meetel)!
    Sterkte morgen en heel veel plezier komend weekend.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen