vrijdag 20 april 2012

Waar ben ik zoal mee bezig ...? Met veel ;-)

 Een tijdje geleden kwam ik deze 100% katoen tegen bij de Wibra, en dat wilde ik wel eens proberen,want ik haak niet zo graag met katoen,maar deze valt heel goed mee ....
Dan voor een baby in wording een babydekentje ....

 Voor een vriendin van een vriendin deze tissuedoos in opdracht gehaakt ....
 En wat zou dit zijn ? Weken geleden heb ik de Nederlandse vertaling van de tulp gekregen van Betsy van http://wolatelier-dian.blogspot.com/.....  en daar ben ik ook mee bezig, wel een priegelwerk,ben ik niet gewend :-)
En een tijdje geleden kreeg ik van een vriendin staaaaaaaapels oude Ariadnes en Handwerken....en daar kwam ik ze gehaakte jurk tegen uit een Ariadne van 1971....GEWELDIG....maar mijn wederhelft ziet het echt niet zitten als ik me daar in vertoon :-)
Maar ik vind hem prachtig....en een uitdaging om er aan te beginnen ....

Liefs en een fijn weekend
Marjo

12 opmerkingen:

  1. Wat ben je weer heerlijk fanatiek aan het haken Marjo!

    De katoen van de Wibra gebruik ik ook wel eens. Ik vind 'm eigenlijk hetzelfde haken als duurdere katoen... Persoonlijk kies ik liever niet voor glanskatoen, maar soms kan het qua kleur niet anders. De katoentjes van de Wibra zijn dan ook erg fijn om op voorraad te hebben. Komt altijd wel een keer van pas...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die jurk is werelds.... maar als ik eerlijk ben.... zou het als sprei ook goed werken !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en dan bedoel ik natuurlijk die kleurtjes, rondjes... en dan een sprei haken.... of kussens

      Verwijderen
  3. Wat heb je een leuke dingen gemaakt Marjo. Veel plezier morgen met je verjaardagsfeest! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou nou, jij bent busy! Alleen al die stapels tijdschriften kijken kost al enorm veel tijd ;-)
    Op die jurk kunnen jullie mooi twister spelen, ook erg leuk! Om eerlijk te zijn zou ik hem ook niet dragen, maar dat is puur omdat ik al rond genoeg van mijzelf ben, hahaha.
    Hij lijkt me een beetje onpraktisch, maar wel een uitdaging ;-)
    Was in het ZH alles oké?
    Fijn verjaardagsfeest morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAT EEN PROJECTEN MARJO... HELEMAAL LEUK! STAAT HET PATROON ERIN? WANT ZO LANG ZOU IK M NIET WILLEN, MAAR EEN KORTE JURK VIND IK HELEMAAL TE GEK. IK BEN BENIEUWD... FIJN WEEKEND EN LIEVE GROET PAULA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig die jurk!!!
    Je maakt er gewoon een tuniek van en dan is het helemaal hip!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, wat ben jij weer lekker druk! Die jurk is echt jaren '70. Echt genieten om al die oude bladen door te kijken. Ik verbaas me er altijd over dat dingen toch steeds weer terug komen. Wie had kunnen denken dat de Granny's nog weer zo in de mode zouden komen?
    Ik heb inmiddels het patroon van de tulpen op mijn blog geplaatst.
    Ik zag dat je al een begin gemaakt hebt.

    Fijn weekend toegewenst en vooral morgen een heerlijk feest!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 'k Vind die jurk ook wel geinig, ja !! Kun je 'm niet iets korter maken, is 'ie wat meer naar de mode van hedendag / wat hipper en ziet je wederhelft 'm misschien alsnog wel zitten! :o)!!!!!!!
    Laat je het wel zien, mocht je er toch aan beginnen ??!!!! :o)!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, die katoen van de wibra werkt lekker hè, ik ben er ook mee aan het haken. Wat een mooie jurk is dat zeg, gewoon maken hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauuw wat een leuke dingen!!Leuk die granny´s!!Ik ben er namelijk ook mee bezig, leuk om te doen, hè?!
    Ik las al uw berichten, wat heftig allemaal!!Heel veel sterkte met de operatie...
    Liefs, Caren

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kunt het maken en over een dune voering dragen
    Eska Elias Cohen die Ariadne uitgaaf [en ok marion ] was een Oom van mijn vader
    mirjam
    www.fibersiv.net

    BeantwoordenVerwijderen