dinsdag 10 juli 2012

Ik houd de wacht voor mijn baasje....

Mijn baasje heeft momenteel 198 volgers...(en daar blijft ze wat 'hangen'), ik weet het ...
ze haakt momenteel niet fulltime,maar ach de mutsjes waren al leuk,alhoewel ik me deze
keer goed verstopt heb,anders was ik weer de klos voor een foto met zo'n mutsje..
Maar ze zou het leuk vinden om 200 volgers te krijgen, en dan doet ze een Give Away ...
dus dames/heren meld je aan als volger/volgster ...(ik zal het scorebord goed in de gaten houden)

Liefs
Whisper

19 opmerkingen:

  1. Ik duim voor de 2 extra volgers, en Whisper mag vaker de klos zijn hoor, ik vind hem prachtig om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kan helaas niet aan extra volgers helpen want ben er zelf al één maar Whispertje, ik zou je wel eens in zo een mutsje willen zien ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tjaaaa, als ik morgen goed uitgeslapen ben en mijn poten eens goed gestrekt hebt, wie weet ?

      Verwijderen
  3. Lieve Whisper, ik ben al zo lang volger en kan echt niet 2x volger zijn! Ik gun het je baasje zo diep vanuit mijn hart...
    Succes met verzamelen, het gaat je lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach , dat baasje van mij stelt zo haar grenzen hé..200 volgers is 200 volgers voor een Give Away ...maar heb aangeboden het een beetje in het oog te houden hier ...ze zit weer te haken hé ? en 2 dingen tegelijk dat kan ze niet hè, dus ik offer mijn oude pootjes maar op om hier de antwoorden te geven ...
      Liefs
      Whisper

      Verwijderen
  4. Wij blijven je alvast volgen hoor! En trouwens... ik ben ook wel benieuwd naar een mutsje op je hoofd ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Afgelopen zaterdag tijdens haar BBQ was het haar bijna gelukt om mij op de foto te zetten met zo'n mutsje, ik was er bijna ingetrapt toen ze begonnen te lokken met een stukje vlees.....maar nee hoor, ik had me goed verstopt ...

      Verwijderen
  5. Poeh Whisper had jij even mazzel dat je aan de foto met muts op ontsnapte maar wel lief dat je de teller in de gaten houd voor het vrouwtje en ik weet zeker dat die 2 volgers er snel zullen zijn!!Een aai over je mutsloze bolletje van een trouwe volgster!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, je bent er nog maar ééntje verwijdert van de 200... en als ik nog geen volger was werd ik het nu wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nog 1 !!!!! Dat gaat lukken !!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, nog eentje te gaan. En als die arme Whisper dan maar niet op de foto hoeft met een feestmutsje op. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo zie je maar Whisper zelfs zonder mutsje komen de volgers er bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whisper..., je bent al net zo'n schat als je bazinnetje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeej, Whisper, het is je gelukt! Je bent de beste ambassadeur voor je baasje :)
    En Marjo: gefeliciteerd met je 200 volgers! Geweldig!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. JAAAAHAAAAAA!!!!!! Marjo, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geen 200 ste maar de 202 ste ook leuk onder de indruk van je verhaal ,en dan dat schattige hondje die vast lief mijn grace zal spelen als ie haar tegen komt dus wordt gezellig volstrekt je haak werk ook super leuk ,
    Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie inmiddels 202 niet gek hoor
    kom maar op met die give away ....

    groetsssssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen