donderdag 16 augustus 2012

Uitslag Give Away...dagje te laat ....!

Door al het barbeknoeien ,visite's ,mooi weer en gisteren in Belgie een 'betaalde' verlofdag lukte het me niet om het er gisteren op te zetten ...
maaaaaaarrrrrrr.....een onschuldige ha(o)nd heeft de winnende namen aangewezen, alle 45 dames bedankt voor het meedoen ......
Het viltboekje gaat naar Moos van Moos en haar Moosies ....(mail je me even jouw gegevens door )
En de Anna is gewonnen door Miriam van 't Winkeltje ....(wil jij me ook even de gegevens doormailen )
En nu gaan Whisper (die een beetje ziek is ,mss wat last van de warmte) nog een beetje haken en genieten van de zon)

Liefs
Marjo

12 opmerkingen:

  1. O wat leuk dat Moos gewonnen heeft en knap dat Whisper ook al kan haken ;-0 of ben je een woordje vergeten,hi,hi zeker ook de warmte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oepsssssss, het is Whisper en ik gaan haken, tje de oude dag begint parten te spelen :-)

      Verwijderen
  2. ha ha ik zag het vond het al geinig, whisper beterschap en moos en miriam van harte gefelies met je gewonnen give away
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof voor de winnaars en jij dank je wel voor het organiseren ervan ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OH wat is dat leuk. IK HEB GEWONNEN. bedankt Whisper. Je hebt een extra hondekoekje verdient. Ik zit nu al naar het pakje uit te kijken.

    Whisper, veel plezier met het verder haken, grins ;)

    Groetjes en bedankt (jij natuurlijk ook bedankt Marjo )uit Duitsland.

    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd voorde winnaars en ik wens Whisper en jou veel haakplezier in het zonnetje...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk ..... Ik heb gewonnen hihihihi
    Vandaag terug van vakantie en dus weer internet dat werkt en dan zo een leuke thuiskomer :-)

    Ik mail je mijn adres eventjes!

    Hoop dat Whisper zich snel weer wat beter voelt.
    Mijn Tika heeft ook last van de warmte hoor.

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat dames
    Hoop dat Whisper zich al wat beter voelt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heeft Whisper dat toch weer lief gedaan. Ik hoop dat hij gauw weer beter is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd dames en beterschap voor Whisper!!!!

    BeantwoordenVerwijderen