dinsdag 28 mei 2013

Sjaal in wording (de hoeveelste ?)

Gisteren kwam ik bij Jacqueline van Knutselmam een leuk patroontje tegen van een boekenlegger...ik zag er natuurlijk direkt een sjaal in :-)
Ik ben niet zo voor schema's , liever beschrijvingen,maar de taal van de blog kende ik niet en een vertaling ??? dus toch het schema geprobeerd en onderstaand is het resultaat , dus gelukt ...heel erg leuk om te doen ....aan het haken met Rapido van Annell...

En vandaag een zalige zonnige dag hier ...maar nu ??? het valt met bakken uit de lucht ...

Nog een fijne avond

Liefs
Marjo

13 opmerkingen:

  1. Schitterende kleur! En met de koudste zomer sinds 200 jaar in het vooruitzicht ( volgens de Fransen..) is een extra sjaaltje nooit weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha.. grappig! Je ziet er meteen een sjaal in:) Lijkt een beetje op die andere sjaal(boekenlegger) en toch weer anders hé!
    Het wás fijn weer hé.. vanmiddag! Heb je ook lekker buiten kunnen haken?
    Vriendelijke groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk kleurtje! Een extra sjaal kan nooit kwaad ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooooooooh mooi zeg, geweldige kleur !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie zeg!Ik zie wel dat jij al net zo dol op sjaals bent als dat ik ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi patroon + mooi kleurtje garen + enthousiasme = een mooie sjaal, kan niet mis gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love the pattern Marjo, great job.
    Hugs,
    Meredith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er al heel erg mooi en leuk uit! ik ga ook altijd voor de beschrijvingen ipv een schema

    BeantwoordenVerwijderen
  9. piep oh wat een schittend patroon, ga zien of ik het kan vinden,
    mooie kleur ook

    knuf 'mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooo ben dol op dat kleurtje en gaaf patroontje Marjo!! Wordt weer een neksieraad ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooooooh wunderschön!!!!!!
    Viele Grüße Crissi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wouw! Ook deze sjaal ziet er weer heel goed uit!
    Ik denk erover om ook zo'n sjaal te haken.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very, VERY pretty, Marjo! I would have seen a scarf also! Love scarves! I'm going to make one too! Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen