zondag 20 oktober 2013

In de ban van de colsjaal ...

Nee, geen Fenna deze keer (komt mss nog wel), deze is gehaakt met een effen groene draad en een dunnen katoenen gemeleerde draad meegehaakt, op nld 4.5....

Een variant in het donkerpaars .....

Deze heb ik gehaakt met het Portugese garen, een moeilijk struktuur in het garen, stukken hele dun en stukken heel erg dik ...ik ben in de 'fout' gegaan door met nld nr 5 te haken ipv 7 , het voelt heel soepel aan maar de colkraag is wat 'stijfjes' :-)
 
Fijne zondag ....ik ga met vriendinnen geniet van de mooie zonnige herfstdag hier
 
Liefs
Marjo

11 opmerkingen:

  1. Zo mooi allemaal maar de allermooiste vind ik de bovenste omdat dat mijn kleurtjes zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kol die groene. Ziet er zeer zacht en warm uit. Leuk om te combineren met een andere draad er doorheen.
    Gelukkig ben ik niet de enige die een verkeerde naald gebruikt waardoor het wat stugger wordt. ;-)

    Geniet van deze mooie herfstdag,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie col sjaals! Je kunt zo goed variƫren, met zoveel verschillende kleuren!
    Veel plezier ermee!

    Fijne zondag verder!
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enjoy your beautiful day Marjo, Love your cowls.
    Hugs,
    Meredith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze in 1 woord ......... PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn prachtig.... Erg mooi gemaakt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marjo, wat ben jij weer productief! Ik vind ze allemaal heel mooi. De onderste ziet er ook prima uit hoor.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je prachtige colsjaals gemaakt Marjo, heel erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan ik het patroon van de bovenste colsjaal bij u kopen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Conny, ik verkoop geen patronen, maar deze colsjaal is gehaakt met de puffstitch, uitleg is te vinden op Youtube

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen