woensdag 14 mei 2014

Portugees bezoek ...en een sjaal ....


 
Morgen komt mijn Portugese vriendin Teresa op bezoek, 5 dagen logeert ze bij mij, en alle 5 dagen zijn volgepland ...een bezoekje naar Gent, waar dochterlief woont, we gaan samen met nog een andere vriendin van mij...zondag gaan we de grote kunstmarkt Handmade in Belgium bezoeken ...we gaan nog een plaatselijk wolhal bezoeken , fietsen, lekker uit eten , bij mooi weer een terrasje doen...hopelijk brengt ze de zon mee want bij haar is het momenteel 28°, terwijl het hier momenteel hard regent en onweert ...
 
Tussendoor heb ik wentrapsjaal nr 8 gehaakt , nog altijd een zalig patroon (te koop bij A la Sascha)....deze keer in 1 kleur gehaakt....met Katia Missisippi 3 naald 4...
 
Liefs
Marjo

13 opmerkingen:

  1. Mooie sjaal weer!
    Heel veel plezier samen met Teresa!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijn vooruitzicht en er staan allemaal leuke uitjes op het programma. Ook het weer wordt beter dus dat komt allemaal wel goed.

    Veel plezier.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een leuke sjaal erbij en de kleur vind ik wel heel mooi. Staat heel wat op uw programma de komende dagen maar ben er zeker van dat dit heel leuk gaat worden.
    Geniet er maar eens goed van :-) Have fun!!
    Grts, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige sjaal weer!! Gaat vast goed komen met het weer dus dat wordt volop genieten geblazen en zere voeten krijgen van de vele uitstapjes!!
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sjaal! Veel plezier met de uitstapjes. Welke wolhal zal je bezoeken als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hobbystock en misschien fabriek van Annell in Arendonk, nog even kijken hoe de planning verloopt :-)

      Liefs
      Marjo

      Verwijderen
    2. Hobbystock zal in haar ogen een Wolhal zijn, bij haar id buurt is er een klein winkeltje waar je garen kunt kopen, dus Hobbystock zal in haar ogen groot zijn :-) xx

      Verwijderen
  6. Wat een mooie sjaal.
    Vind de kleur ook mooi.
    Veel plezier met je vriendin. Ach, als ze het koud heeft heb je toch wel een sjaal voor haar? LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, ik vind dit zo'n mooie sjaal hè! Ooit koop ik het patroon, maar alleen dàn wanneer ik zeker weet dat ik ook direct aan de sjaal kan en zal beginnen!
    Tot die tijd geniet ik nog van alle plaatjes die er van langskomen....

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het weer zit in elk geval snor en jullie programma ook, fijne dagen gewenst samen! En ik ben helemaal fan van je sjaal! Groen is zooooo'n mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, very pretty! ♥ Have a good week :-)
    Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook weer een mooie en helemaal geslaagd in katoen, geniet van de komende dagen !

    BeantwoordenVerwijderen