donderdag 8 mei 2014

Verdriet ....

Lieve Reinilde,
Ik leerde je in 2011 in de wachtkamer van het ziekenhuis kennen...we zaten samen met onze wederhelften naast elkaar te wachten op de uitslag van onze onderzoeken....jij was eerst aan de beurt...en kwam huilend buiten ....toen was ik aan de beurt en ook ik kwam huilend buiten....jij en je man stonden ons in de gang op te wachten ...we hadden beide borstkanker ....we zijn samen het ziekenhuis uitgewandeld en met ons 4 een wijntje gaan drinken ....
We werden op dezelfde dag door dezelfde chirurg geopereerd.....toen we afgesproken hadden na een paar daagjes om samen te gaan wandelen door de gang van het ziekenhuis kregen we de slappe lach , we hadden beide dezelfde pyama aan , wat hebben we gelachen...we bleven kontakt houden ook al woonden we niet bij elkaar in de buurt ....een telefoontje, een smsje , een bezoekje....een kaart van jou toen ik in 2012 weer geopereerd werd .....maar jij bent totaal onverwachts overleden en morgen ga ik afscheid van je nemen.....ik ben blij en dankbaar dat ik je heb mogen leren kennen Reinilde ......
Liefs
Marjo

25 opmerkingen:

  1. Mijn oprechte deelneming bij het overlijden van uw vriendin Reinilde. Heel veel sterkte!!! Liefs, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte! Samen veel mee gemaakt in korte tijd, heftig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och meissie, dit is zó heftig. Wat moet ik zeggen. Alleen maar dat ik je een enorme knuffel geef en ontzettend aan je denk. x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verdriet. Moet er om huilen.
    Ik wens je heel veel sterkte
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kippenvel krijg ik er van. Heel veel sterkte Marjo en dat het maar een mooi afscheid mag worden.

    Lieve groet,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel veel sterkte marjo.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel veel sterkte Marjo!!

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Marjo, ik wens je veel sterkte toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartverscheurend! Heel veel sterkte en moed voor morgen en de komende tijd. Warme groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat triest en wat zwaar voor jou. Heel veel sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach wat verdrietig lieve Marjo, troost en medeleven voor jouw en de familie van Reinilde.

    Liefs Jann

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Marjo, so sorry for your loss, stay strong my friend.
    Meredith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel sterkte.
    Groet, IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooh wat indrukwekkend en verdrietig ,veel sterkte MArjo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Poeh, inderdaad indrukwekkend! Ik kan je weinig meer bieden dan een wel gewenst sterkte en een digitale knuffel....
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat moeilijk en verdrietig. Heel veel sterkte de komende tijd Marjo!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat erg... heel veel moed en sterkte.
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen