dinsdag 3 januari 2012

Kan Blogger wel tellen ??..........

Op mijn dashboard heb ik 168 volgers ....ga ik naar "blog weergeven" staan er ook 168 ...maar ga ik de pagina's af , dan geeft de blog aan dat ik 170 leden heb ???!!!.....Het rare was dat mijn beste vriendin als volgster 'verdwenen' was ...dus ik nakijken en ja hoor hoepsakee ze stond er niet meer tussen ...blader ik de pagina's door staat ze er wel tussen en heb ik 170 volgers ....ik snap er soms de puntje puntje puntje puntje puntje puntje ....niet van hier ....

Liefs
Marjo

16 opmerkingen:

  1. Ik heb ze even handmatig geteld en ja hoor 170 ...??!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nobody is perfect....:p

    Één ding is zeker: het zijn er veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat is bij mij ook zo hoor. Ik word er gek van ! Er verdwijnen gewoon namen en andersom ook.... dan volg je zelf iemand en hopla wel op je scherm te zien maar niet in je leeslijst of andersom.. en dan missen we weer diverse dingen.
    Gelukkig ben jij een plakker haha !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tsja... het blijft blogger he. Ik heb het ook al gemerkt. Nou ja, hoeveel volgers er ook staan, 't is toch wel gezellig bij jou. Dus ik blijf gezellig om de hoek kijken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb dat ook al eens meegemaakt, in 1 dag 2 volgers minder, en de dag erna weer eentje meer... Soms kan het ook zijn dat ze hun profielfoto veranderen, waardoor die ene dan onderaan de lijst staat!
    Ik blijf je volgen... ben nog nooit van een blog weggegaan!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, hopelijk kunnen ze nog wel leren tellen tot 1000, want er gaan er nog een heleboel bij komen bij jou hoor!

    Ja, goed hè! Ik ben zo benieuwd.....spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tss..dat heb ik idd. ook wel eens gemerkt, dat is blogger!Maar ene meer of minder, ik wens je nog een heel gelukkig en een warm 2012 met vele volgers..ik hoor er nog steeds bij, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb ze nooit nageteld, maar ik merk wel dat er soms blogs uit mijn lijstje verdwijnen of dat ik dan berichten mis. weet niet altijd of dat ik dat zelf dan ver het hoofd of dat blogger ze niet doorgeeft.ik weet wel dat ik er veels te veel vlg haha want ik kan het niet meer bijhouden. :- )
    zoals vanavond ben ik al een uur bezig met overal te reageren. en voor mijn gevoel ben ik er vast een paar vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja en mijn toetsenbord weigert soms ok de letter O ... hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Same here. Ik heb besloten dat ik me er niet meer druk om ga maken. Het is iedere keer wat met blogger en steeds lost het zichzelf op. Gewoon afwachten denk ik. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn er in ieder geval veel!!!

    Bij mij wisselt het ook, net waar je kijkt... Blogger heeft wel vaker kuren. Foto's uploaden kan opeens ook niet meer:S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar hoe kunnen jullie zien wie je volgers zijn dan? Ik zie wel dat ik 30 volgers heb maar niet wie dat zijn, van een aantal mensen weet ik dat, daar staat mijn blog in de leeslijst, maar ik kan het niet op mijn blog zien. Weet iemand hoe dat kan?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. By the way, ik zie nu je deken pas Wat is die prachtig geworden zeg. Super gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, blogger heeft wel meer kuren...
    Niets aan te doen, zolang we nog maar berichten kunnen plaatsen en reageren, klaag ik niet :)
    Wel fantastisch, zoveel volgers!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb ook wat problemen rondom het volggebeuren.Zo sta ik wel bij jou als volger, en dat klopt, maar sta je niet bij mij in de lijst met blogs die ik volg!
    Heel lastig want zo zie ik geen updates van je.Ik kom dus steeds als mosterd na de maaltijd bij je, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Verbaast me niks dat ze bij blogger niet kunnen tellen hihihihihi

    Ook hier de "volgproblemen". Tegenwoordig hou ik naast mijn dashboard de lijst met blogs die ik volg ook maar goed in de gaten. En dan nog mis je soms wat ....
    Krijg ook herhaaldelijk foutmeldingen bij het openen van blogs of het plaatsen van een reactie.

    Ach, het houdt het spannend hahahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen