maandag 2 januari 2012

Van draad tot vlinder ......


14 opmerkingen:

  1. Marjo, the butterflies are so cute but the finished blanket is amazing. Love the colors and design.
    Hugs to you,
    Meredith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn ze! Heb je er al een bestemming voor bedacht?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vlinders hopelijk brengen ze jou dit jaar veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Marjo... these butterflies are so lovely! Did you design them yourself? I have just found your blog today...so glad I have! :)x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha zo'n leukerd hangt bij mij ook ;o)
    en voor jou ook een heel goed en vooral gezond 2012.
    ♥ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo schattig! Ik zie ze al aan een lijntje door de kamer hangen of om een saaie deken op te fleuren. Wat ga je ermee doen??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo heb ik ze ook zo leuk om te maken, Ik heb er een slinger van gemaakt, die hangt vrolijk in de hobbykamer. tjee ik heb wat blogjes gemist. ik ga even je laatste berichtjes langs
    grtks petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig! wat ben je lekker bezig in het nieuwe jaar! ik ga de rest ook nog bij je lezen! lieve groet Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He Marjo,
    ik kom inderdaad niet naar de bloggerdag. Ik heb dan net m'n tentamens achter de rug en moet de donderdag daarna mijn afstudeerpresentatie houden. Enige voorbereiding daarvoor is wel handig. Omdat het voor mij nog al ver weg is, zou ik bij mijn oma logeren, die woont in Brabant. Maar dat niet allemaal lukken nu. Helaas, dat wel. Maar ik denk dat jullie ook een heel gezellige dag hebben zonder mij toch?

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb wat berichtjes gemist door alle drukte. Om te beginnen de deken is prachtig geworden en de vlinders zijn heel leuk. Ben ook benieuwd wat je er mee gaat doen, het zijn er een heleboel. Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen