vrijdag 24 februari 2012

Lieve kadootjes per post ....


 Vamorgen hoorde ik ineens een gekwetter van een heel lief vogeltje...het was komen aanvliegen,
helemaal uit Nederland, het geluksvogeltje die Angelique van http://mwlbyangelique.blogspot.com/ kwijt was , was bij mij terecht gekomen ...Angelique,héél lief, dank je wel .....

En ook zat er een prachtige zelfgemaakte kaart van Sylvia van http://zaansezolder.blogspot.com/ bij de post.....dank je Sylvia, ben er heel blij mee .....
Wat een leuke ,lieve verrassingen zo vroeg in de morgen ....
Liefs
Marjo

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lieve kadootjes Marjo van Angelique en Sylvia!

    Ben blij dat het vogeltjes terecht is hihihihihi (ik dacht dus echt dat hij zoek was toen ik dit las op haar blog ) en die kaart is ook bijzonder mooi!!!

    Ik kan me helemaal voorstellen dat de dag zo leuk begint!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat lief van Angelique, wat een lief vogeltje ook.
    Je verdient het ook Marjo.

    lieve groet
    petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha, daar is het vogeltje heen gevlogen! Ik wist wel dat hij zijn taak serieus zou nemen ;-) Veel plezier en vooral geluk met hem.
    Mooie kaart van Sylvia, daar is een hoop op te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van Angélique en Syl, het is je gegund hoor meis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve cadeautjes. Nu weten tenminste ook waar het vogeltje van Angélique gebleven is :)
    De kaart van Sylvia is ook prachtig.
    Dat doet een mens goed, zulke lieve gebaren.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha.. 't vogeltje is naar jou gevlogen..
    Lief van Angélique, hé!! En ook al zo'n mooie kaart..
    't Zal je vast goed doen!
    Vriendelijke groet,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai lieve Marjo, fijn dat de kaart is aangekomen !
    Hopelijk ben je ook weer een beetje uitgerust.
    Dat vogeltje is trouwens ook schattig en nu heb je een dubbele portie geluk gekregen!
    Liefs van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen